2010. február 20., szombat

Megtaláltam

magam!
Anyu vhol elhagyta a megrendelt, de meg nem vásárolt és általa használt mágneses medált. Nagyon jó volt, főleg most érzi a hatását, mikor már hiányzik, nem volt fáradékony. Szóval, gondoltam, h felkutatom, h a környéken esetleg ki foglalkozik vele. Felhívtam a központot, érdeklődtem, közölték, h így nem tudják megmondani, tehát ha nem talál rám a "munkatárs", akkor így jártam. Aztán megérzésképpen, rákérdeztem, h hogy is van ez. Jó pár éve, talán van 4 is, beléptem, de egy-két évig nem rendeltem semmit és azt mondták, h kipottyantam. Közli a pasi, h az nem úgy van, aki egyszer belépett, az benn is marad. Kiru!!! Gyors regisztráltam a netes oldalon, ma rendeltem katalógust és sztem, hamarosan ékszer is lesz belőle.
Az oldal címe itt található.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése